ΑΠΟΣΤΟΛΕΣ - ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ

Κόστος αποστολής – Παραδόσεις

Κόστος αποστολής

Για την αποστολή χρησιμοποιούμε τα ΕΛΤΑ, ταχυμεταφορική (courier) εταιρεία ή πρακτορείο μεταφορών.
Η αντικαταβολή δεν είναι δυνατή.

Το κόστος αποστολής των προϊόντων είναι συνάρτηση του βάρους (kg) του όγκου του προορισμού και του τρόπου αποστολής.

Οι τιμές των μεταφορικών περιγράφονται ενδεικτικά στον παρακάτω πίνακα.

ΕΙΔΟΣ/ΤΕΜ

ΕΝΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ (όχι περιγαρειακά)

ΕΚΤΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ (και περιγαρειακά)

1 ΚΟΥΤΙ

5,00 €

7,00 €

1 ΚΑΜΠΙΝΑ

8,00 €

12,00 €

1 ΛΕΚΑΝΗ

10,00 €

15,00 €

1 ΕΠΙΠΛΟ ΜΠΑΝΙΟΥ

15,00 €

20,00 €

1 ΜΠΑΝΙΕΡΑ

20,00 €

25,00 €

1 ΠΑΛΕΤΑ

30,00 €

40,00 €

 

Σε δυσπρόσιτες περιοχές η τιμή μπορεί να διπλασιαστεί λόγο μεταφόρτωσης.

Σε περίπτωση μεγαλύτερου σε kg φορτίου θα προηγείται συνεννόηση με τον πελάτη.

Για ανέβασμα σε όροφο ή άλλη εξυπηρέτηση ρωτήστε μας το κόστος.

Η εταιρεία μας παραδίδει δωρεάν σε όλες τις περιοχές της Αττικής για παραγγελίες που ξεπερνούν τα 1000,00 ευρώ συνολική αξία ,συμπ ΦΠΑ , (εξαιρούνται τα πλακάκια). Για παραγγελίες κάτω των 1000,00 ευρώ τα έξοδα μεταφοράς βαρύνουν τους πελάτες της Εταιρείας (βλ. παραπάνω πίνακα χρεώσεων μεταφορικών).

 

Παραδόσεις

Οι παραδόσεις γίνονται με τους παρακάτω τρόπους:

1)  με δικό σας μέσο από το κατάστημά μας.

2)  με δικό μας μέσο στο σπίτι σας , εντός νομού Αττικής (βλ. παραπάνω πίνακα χρεώσεων μεταφορικών).

3)  με Courier για μικρούς όγκους (βλ. παραπάνω πίνακα χρεώσεων μεταφορικών).

3)  με μεταφορική εταιρεία για μεγάλους όγκους (βλ. παραπάνω πίνακα χρεώσεων μεταφορικών). *

*  Στην περίπτωση αυτή παραλαμβάνει ο πελάτης από το κοντινότερο υποκατάστημα της μεταφορικής εταιρείας την παραγγελία του. Μπορείτε να μας υποδείξετε τη μεταφορική εταιρεία που επιθυμείτε στις παρατηρήσεις του καλαθιού

Η επεξεργασία των παραγγελιών, η συλλογή των προϊόντων και οι αποστολές γίνονται καθημερινά και εφόσον τα είδη είναι διαθέσιμα, ο χρόνος παράδοσης είναι 1-4 εργάσιμες ημέρες. Παραδόσεις δεν πραγματοποιούνται τις επίσημες αργίες, τις ημέρες  κατά τις οποίες η αποθήκη μας είναι κλειστή λόγω της ετήσιας απογραφής, καθώς και τα Σαββατοκύριακα (εκτός αν ορίζεται διαφορετικά).

 

Ενημέρωση σε περιπτώσεις μη διαθέσιμων προϊόντων

 

Για παραγγελίες με προϊόντα που δεν είναι άμεσα διαθέσιμα επειδή έχουν εξαντληθεί ή είναι κατόπιν παραγγελίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ενημερώσουμε για τον εκτιμώμενο χρόνο παράδοσης.

Η ενημέρωση συνήθως γίνεται εντός των επόμενων τριών εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας στα στοιχεία επικοινωνίας που συμπληρώσατε στην παραγγελία σας.

 

Ολοκλήρωση της αποστολής με την παραλαβή των προϊόντων

 

Διευκρινίζεται ότι τα προϊόντα της παραγγελίας σας που αποστέλλονται με μεταφορική ή καποιο courier, η ευθύνη είναι δική σας.

Εάν για οποιονδήποτε λόγο η μεταφορά πραγματοποιηθεί με δικά σας μέσα ή με μεταφορέα που ενεργεί με δική σας εντολή,  τότε η ευθύνη της μεταφοράς βαρύνει εσάς.

 Θα πρέπει κατά την παραλαβή να γίνεται σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε  πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή  του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. Εάν διαπιστώσετε πρόβλημα αμέσως μετά την παραλαβή, αυτό θα πρέπει να το δηλώσετε άμεσα στον μεταφορέα. Αμέσως μετά παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας γνωστοποιώντας μας τη σχετική δήλωση που κάνατε στον μεταφορέα.

 

 

Κίνδυνος Ζημίας ή Καταστροφής Προϊόντων

 

Τα αποστελλόμενα προϊόντα ελέγχονται πριν παραδοθούν στους πελάτες μας ή στις εταιρείες μεταφορών και από την εταιρεία μας και από τους μεταφορείς.

 

Για παραδόσεις εκτός/εκτός Αττικής:

 

Για καταστροφή προϊόντων που προέρχεται από την μεταφορά των προϊόντων δεν ευθύνεται η εταιρεία μας καθώς τα προϊόντα ταξιδεύουν με ευθύνη του πελάτη.

(Σε αυτές τις περιπτώσεις συνιστούμε επικοινωνία του πελάτη με το πρακτορείο μεταφορών πριν την μεταφορά)

 

 

 

Επιστροφές Προϊόντων / Υπαναχώρηση / Έξοδα Επιστροφής Προϊόντος στην εταιρεία

 

Για την αποφυγή της δικής σας ταλαιπωρίας θα σας συνιστούσαμε να προσέχετε κατά τη στιγμή παράδοσης της παραγγελίας σας την κατάσταση του πωλούμενου προϊόντος και το άθικτο της συσκευασίας του, προκειμένου να διαπιστωθούν τυχόν εμφανή ελαττώματα, όπως εσφαλμένη αποστολή προϊόντος, σπασμένο προϊόν, ελλιπή εξαρτήματα, κλπ. Επιστροφές των προϊόντων τα οποία έχουν πωληθεί μέσω της Ιστοσελίδας της Εταιρείας μας προβλέπονται στις ακόλουθες περιπτώσεις:

Σύμφωνα με τα οριζόμενα στο Νόμο περί Προστασίας Καταναλωτών, ο πελάτης έχει δικαίωμα να υπαναχωρήσει αναιτιολογήτως και να επιστρέψει το προϊόν εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Σε περίπτωση που το προϊόν δεν επιστραφεί εντός 14 ημερών από την παράδοση του, θεωρείται ότι παρελήφθη σε άριστη κατάσταση και η εταιρία μας μπορεί να μην αποδεχθεί την επιστροφή και αντικατάσταση του.

 

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που αγοράσατε και να ζητήσετε
την αντικατάσταση του, στις ακόλουθες περιπτώσεις:

 

  • σε όλες τις περιπτώσεις, στις οποίες από λάθος μας σας έχει σταλεί άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε. Στην περίπτωση αυτή αποστέλλετε πίσω το προϊόν στην αρχική του συσκευασία και κατάσταση (ειδάλλως δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή) με την μεταφορική που σας έχει αποσταλεί από την εταιρεία μας. Τα έξοδα μεταφορά επιβαρύνεται η εταιρεία μας.
  • σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος, ως προς τη λειτουργία του (DOA αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival), ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή (για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία παραλαβής αυτού. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής (ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την Εταιρεία. (Βλ ενότητα DOA)
  • σε περίπτωση χτυπημένου προϊόντος ο πελάτης έχει δικαίωμα υπαναχώρησης με αντικατάσταση του ελαττωματικού προϊόντος με νέο ή αντικατάσταση του με άλλο μοντέλο της αρεσκείας του σε αντίστοιχη τιμή (για διαφορές τιμών η επικοινωνία με το κατάστημα είναι απαραίτητη) υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν έχει ελεγχθεί κατά την παραλαβή , παρουσία του μεταφορέα (σημειώνεται ότι ο μεταφορέας είναι υποχρεωμένος να παραμείνει κατά τη διαδικασία αποσφράγισης των προϊόντων). Εάν η μεταφορική εταιρεία έχει υπογράψει και παραλάβει ως άρτιο προς μεταφορά το εμπόρευμα αυτό ταξιδεύει με την ευθύνη του μεταφορέα και του πελάτη. Σε περίπτωση που το προϊόν είναι χτυπημένο πριν την μεταφορά με το πρακτορείο (για περιοχές εκτός Αττικής), τα έξοδα επιστροφής (ή και της νέας αποστολής, στις περιπτώσεις αντικατάστασης/αλλαγής) θα βαρύνουν την Εταιρεία.
  • στις περιπτώσεις που απλώς επιθυμείτε να το αλλάξετε με κάποιο άλλο, υπό τον όρο ότι το προϊόν που αγοράσατε δεν είναι «Χειροποίητο» ή «Ειδικής Κατασκευής» (πχ Χειροποίητα έπιπλα μπάνιου, Χειροποίητοι Καθρέπτες , Χειροποίητοι Νιπτήρες). Στην περίπτωση αυτή το προϊόν πρέπει να βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, να μην έχει χρησιμοποιηθεί, η συσκευασία του να είναι άθικτη (κλειστή) και να περιλαμβάνει το αρχικό περιεχόμενο. Στην περίπτωση αυτή, τα έξοδα επιστροφής θα βαρύνουν τον πελάτη και θα πιστώνεται (επιστρέφεται) στον πελάτη το 95% της αρχικής αξίας του προϊόντος , για λειτουργικά κόστη και κόστος επιστροφής του προϊόντος στον προμηθευτή.

 

Στις ανωτέρω περιπτώσεις, ο πελάτης θα φέρει την ευθύνη για την απώλεια ή τη χειροτέρευση των προϊόντων μέχρι την επιστροφή τους στην Εταιρεία. Κατά συνέπεια, σας συνιστούμε οι επιστροφές να πραγματοποιούνται κατόπιν συνεννόησης πριν με την εταιρεία μας και να χρησιμοποιείται ο ίδιος μεταφορέας που έκανε την αρχική αποστολή του προϊόντος.

 

Σημειώνεται ότι για οποιαδήποτε επιστροφή προϊόντος απαραίτητη είναι η τηλεφωνική ή γραπτή (μέσω email) επικοινωνία σας με εκπρόσωπο της εταιρείας μας.

 

Στην περίπτωση που έχει δοθεί προκαταβολή, με οποιονδήποτε τρόπο πληρωμής, για μια παραγγελία που εμπεριέχει «Χειροποίητα» ή «Ειδικής Κατασκευής» προϊόντα δεν θα υπάρχει το δικαίωμα υπαναχώρησης.

 

Σε καμία περίπτωση δεν επιστρέφονται τα προϊόντα από τις κατηγορίες Έπιπλα Μπάνιου, Χειροποίητοι Νιπτήρες , Χειροποίητοι Καθρέπτες, Ειδικής Κατασκευής Προϊόντα Προσφοράς , Εκθεσιακά , προϊόντα που έχουν τοποθετηθεί ή προϊόντα των οποίων οι κωδικοί είναι κατηργημένοι και ο πελάτης είχε ενημερωθεί γι' αυτό πριν την αγορά.

 

Τέλος, το προϊόν προς αντικατάσταση πρέπει να συνοδεύεται με όλα τα έγγραφα που το συνόδευαν κατά την αγορά του (π.χ. Δελτίο Αποστολής, Τιμολόγιο, Απόδειξη Λιανικής).

 

Εγγυήσεις- Service

Κάθε προϊόν συνοδεύεται από Εμπορική Εγγύηση καλής λειτουργίας η οποία προσφέρεται από τον κατασκευαστή, καλύπτεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ορίζει ο κατασκευαστής και σε εγκεκριμένα από αυτόν Κέντρα Επισκευής και η οποία έρχεται να σας καλύψει επιπρόσθετα των νομίμων δικαιωμάτων σας.

Για πληροφορίες σχετικά με την εμπορική εγγύηση του προϊόντος που αγοράσατε από το www.stospiti.gr ανατρέξτε και στη συσκευασία του προϊόντος. Επιπροσθέτως μπορείτε να συμβουλευτείτε και την ιστοσελίδα του κατασκευαστή.

 

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που το προϊόν που μόλις παραλάβατε έχει υποστεί ζημιά κατά τη μεταφορά ανατρέξτε στην ενότητα Τρόποι Αποστολής – Παραλαβής.

Οι αποστολές από και προς τα κέντρα επισκευών γίνονται πάντοτε με δικό σας μέσο και κόστος, εκτός των περιπτώσεων που προβλέπεται κάποια ειδική διαδικασία από τον κατασκευαστή.

Διαδικασία Αντικατάστασης DOA

 

Έκτος από τα οριζόμενα ως ανωτέρω στο νόμο δικαιώματα, για ορισμένα προϊόντα μπορεί να προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival).

Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή αφορά συγκεκριμένο χρονικό διάστημα από την αγορά και ισχύει συνήθως για λίγες ημέρες από την ημερομηνία αγοράς (ισχύει διαφορετικός χρόνος για κάθε προϊόν από 3 έως 30 ημέρες ανάλογα με τον κατασκευαστή). Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθείται η προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία αποκατάστασης εντός του προβλεπόμενου από την διαδικασία χρόνου.

Εφόσον προβλέπεται αντικατάσταση και όχι επισκευή, τότε το προϊόν αποστέλλεται στο εγκεκριμένο από τον κατασκευαστή σημείο επιστροφής για έλεγχο και έγκριση αντικατάστασης και πάντοτε σύμφωνα με την πολιτική DOA που ισχύει από τον κατασκευαστή. Λόγω του ότι κάποιοι κατασκευαστές ενδέχεται να παρέχουν υποστήριξη στο χώρο σας, είναι σημαντικό να επικοινωνείτε εκ' των προτέρων με τον πάροχο της εγγύησης ώστε να ενημερωθείτε για τις επιπλέον δυνατότητες – παροχές εγγύησης που παρέχει ο κατασκευαστής.

 

Διαδικασία:

Για να εκμεταλλευτείτε την δυνατότητα DOA όπου και όταν αυτή προβλέπεται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρείται η διαδικασία όπως ακριβώς την έχει περιγράψει ο κατασκευαστής.

Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση το ίδιο και η συσκευασία του, να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του, να είναι εντός της προβλεπόμενης από τον κατασκευαστή χρονικής διάρκειας DOA και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος κατά την συμπλήρωση της Φόρμας Επιστροφών.

Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Κέντρο Επισκευής πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Κέντρου Επισκευής

Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας και η αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο Κέντρο Επισκευής καθώς και τα έξοδα μεταφοράς επιβαρύνουν εσάς.